زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

خدااااااا

1393/4/10 6:52
نویسنده : شبنم
192 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواد برم رو ی کوه وتا میتونم داد بزنم خدایااااااااا صدامو میشنوی 

دله من ومامان وخواهر مریضمونشکن  بهم بچه بده بعدشم به خاطر همه ی غصه های این دوسال تامیتونم باصدای بلند گریه کنم به خاطر تنهایی مادرم به خاطر زمین گیرشدن خواهرم به خاطر بی کسی برادرم به خاطر غصه های خودمو شوهرم گریه کنم بگم آره من گناهکارم اما توبخشنده ای پس ببخش به من تا دل مادرم که آرزوی نوه داره وخواهرم که خودش عاشق بچه بود ولی روزگار زمین گیرش کرد وبعدشم شوهرش ترکش کرد روشاد کنم خدایا انکارنمیکنم که عاشق بچه هستم اما عجله ای دارم به خاطر دل مادروخواهروبرادرمه،فرزندمن روزنه ای واسه خونوادم که یادشون بیاد که مارو فراموش نکردی ومیتونیم بازم خوشحال بشیم پس خداجون زودتربرام بخواه که مامان شم قول میدم قدرنعمتت روبدونم درست تربیتش کنم.........

پسندها (2)

نظرات (6)

مامانی
10 تیر 93 7:48
سلام خوب هستید؟آرزو میکنم خدا بهتون یه نی نی خوشگل و سالم بده
شبنم
پاسخ
سلام ممنون که همیشه جویای حالمی الهی آمین محتاجم به دعاتون
مامان ارمیا و ایلمان
10 تیر 93 8:31
سلام عزیزم. نا امید شیطونه. من با خیلی ها توی وب آشنا هستم که بعد از مدت های طولانی باردار شدن. خدا همه بندگانش رو دوست داره. استرس نداشته باش. خودش باعث میشه باردار نشی. بسپار به خودش. ایشالله شادی میاد توی خونتون و دل همتون شاد میشه.
شبنم
پاسخ
سلام گلم،چیکارکنم آدمیزادم وهمیشه خطاکار همش به خودم امید میدم اماتا منفی میشه بغضم میترکه خداخودش منوبه خاطرناامیدیام ببخشه
خانم گل
12 تیر 93 15:56
عزیزم انقدر عجله نکن خدا بزرگه ایشالا زود مامان میشی
شبنم
پاسخ
آخه خسته شدم اززندگی یکنواخت نه تفریح نه کس وکاری همش خونه داری به این خاطره عجله کارم
پرتو
15 تیر 93 12:52
عزیزم اینقدر نا امید نباش مطمئن باش به موقش خدا بهت یه فرشته ی ناز میده فقط باید صبور باشی و به خواست خدا ایمان داشته باشی امیدوارم به زودی خدا دلت و شاد کنه دوستم آمین
شبنم
پاسخ
سلام پرتو جونم ایشالا شماهم توهمین ماه عزیز مامان میشی انتظارسخته
✿نسیـــم✿
23 تیر 93 2:50
سلام عزیزم منم مث خودت منتظرم خوشحال میشم بیای وبمو این انتظارو باهم بگذرونیم
ღ.آجي مهديه.ღ
13 مرداد 93 9:38
عزیزم یآس و ناامیدی خودش گناهه تو باید به درگاه خداوند امیدوار باشی و هرگز چیزی رو به زور ازش نخوای ، همیشه توی دعاهات از خدا بخواه هر موقع صلاح میدونه یه نی نی خوشکل بهت بده مطمئن باش هیچکدوم از کارهای خدا بی حکمت نیست و شاید اگر تا الان بهت نی نی نداده براتون یه موقعیت بهتر رو در نظر گرفته . در هر حال از ته دلم آرزو میکنم خدا خیلی زود بغلتو سبز کنه
شبنم
پاسخ
دیگه کمتر پافشاری میکنم ممنون خواهرگلم