زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

بازم منفی

1393/4/10 6:38
نویسنده : شبنم
224 بازدید
اشتراک گذاری

متنفرم ازهمه ی بی بی چکها جزاونی که مثبت شهخوشمزهباید 21خردادپری میشدم امانشدم تاامروز ده تا بی بی چک گذاشتم اما منفی بود دلم گرفته از یه طرف نی نی میخوام از یه طرف وضع مالیمون خوب نیست امامن به خداایمان دارم روزی که باعشقم ازدواج کردم از لحاظ مادی صفر صفر بودیم اماتاامروز خداروهزارمرتبه شکردستمونو پیش کسی دراز نکردیم میدونم نی نی بیاد خداتنهامون نمیزاره خدایاخواهش میکنم یه نی نی سالم بهم عطاکن الهی آمین

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ارمیا و ایلمان
10 تیر 93 8:33
من خودم به عینه دیدم که با اومدن بچه هام روزیمون خیلی بیشتر شد. واقعا خدا راست می گه که روزی هر کسی رو پیش پیش می فرسته.
شبنم
پاسخ
میدونم منم به همین دلیله که ریسک میکنم چون توازدواجمون خداخیلی بهمون لطف داشت میدونم هیچوقت واسه هزینه های نی نی مون اذیت نمیشیم خداهمیشه باماست