زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

۱۲پری

1392/11/16 4:41
نویسنده : شبنم
177 بازدید
اشتراک گذاری

امروزم حدودای۴بعدظهراقدام  برای نی نی داشتیم  خدایاتمام امیدم تویی اگه این ماه نشم دیگه میمونه اردیبهشت آخه از۵ اسفندمیریم کرمانشاه آخه قراره خالم بیادایران خدایاااااا من عیدی نی نی میخواااااااام خواهش میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانمی
19 بهمن 92 12:43
سلام من دعا میکنم به زودی خدا یه کوچولو تو دلت به امانت بزاره
باران
20 بهمن 92 14:05
عزیز دلم چندتا توصیه میکنم تا انشاالله هم نی نیت زود بیاد هم انشاالله مشکلی پیش نیاد/اول اینکه حتما کتاب ریحانه بهشتی رو بخر وبخون/دوم اینکه عزیزم روز پروژه نداشته باش هم اینکه برای جنین بده هم اینکه بعدش تو تحرک داری واسپرم خوب سرجاش نمیره شب موقع خواب پروژه داشته باش بعدش اصلا از جات تکون نخور تایک ربع پاهاتو بالا بگیریابه دیواربچسبون/هردو هرشب ویتامین ای بخورید سری جات کمتربخور وخیلی چیزای دیگه که اگر رعایت کنی ومشکلی نباشه به زودی مامان میشی/روزهای تخمک گذاریتم حتما شبش پروژه داشته باش