زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

خونه دخترخاله

1392/11/14 23:40
نویسنده : شبنم
191 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خونه دخترخالم بودم خوش گذشت اما دخترخالم گفت فعلا بچه نیارسخته من30سالمه بچه نمیخوام همش دردسره خیلیم خرج داره امامن عاشق بچه م میگم خداروزی رسونه خیلی توذوقم خورد وهم ترس به دلم افتادهابله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صفورا
15 بهمن 92 10:10
سلام منم راضی کردن شوهرم سخت بود ولی الان واسه دخترم دلش غش میره به نظر من سنت واسه حاملگی عالیه هر چی بالاتر بره کم حوصله تر میشی
پرتو
15 بهمن 92 14:45
هیچ چیزی تو این دنیا بی دردسر و بی هزینه نیست ، مخصوصا بچه ولی اگه خودت و همسرت موافقین به حرف بقیه اهمیت نده و برو جلو مهم خداست و اونه که روزی بنده هاش و میده ، چونکه اگه بخوای بری تو خط جلوگیری ممکنه بعدن دچار ناباروری بشی یا لااقل خیلی طول بکشه تا باردار شی عزیزم . در کل امیدوارم هر چی صلاح و خیره برات پیش بیاد
شبنم
پاسخ
سلامممنونم باحرفهات دلگرم شدم منم ازاین میترسم بعداواسم مشکل پیش بیاد من تلاشمو میکنم خداهروقت صلاح بدونه ومن اگه لیاقت مادرشدن داشته باشم بهم فرزندعطامیکنه پرتوجون وقتی اینجا ج میدم واسه شمامیادیعنی میخونیش؟
پرتو
16 بهمن 92 12:09
اره عزیزم میام جوابت و میخونم