زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

۲۷پری

1392/11/29 23:47
نویسنده : شبنم
370 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم بازارکرج خرید لباس کنم اخه ۵اسفند میرم خونه مامی جونم

خلاصه اول رفتم بی بی چک خریدم بعداز ۱ ساعت گشت وگذار دستشوییم اومدمسجدی پیدا کردم رفتم داخل یادبی بی چک افتادم وقتی تست کردم ۵دقیقه وایسادم دیدم فقط یه خطخنثییهو یه پیرزن اومد هی در میزد منم تست رو گذاشتم تو دستمال وگذاشم تو جیبم نمیدونم چرا این کارو کرد وقتی خریدهام تموم شد خواستم پرتش کنم  کفتم یه بار دیگه نگاه کنم دیدم یه خط خیلی خیلی کمرنگ معلومه رسیدم به خونه وقتی خبر رو به شو شو دادم کمی ناراحت شد گفت من که بیکارم دلم واسش میسوزه چطوری میتونه بازندگی ما بسازه گفتم خدابزرگه کلی حرف زدیم تا خوشحال شد به مامانم زنگید وخبروداد من نخواستم بگه گفتم بزار مطمئن شیم اما گفت هرچی میگم بزار ازمایش خون بدم میگه نه زوده بزار چند روز دیگه من دارم میمرم از اضطرابخیال باطلحالاباید صبر کنم واسم دعا کنین باردار باشم ایشالا همه تا عید مامان شن امیییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیلو
30 بهمن 92 0:37
سلام عزیرم! منم خیلی نی نی دوست دارم و الان که به دنیا اومده عاشقشم ولی نی نی سختی زیاد داره و مهمترین چیز اینه که تو دوران بارداریت آرامش داشته باشی ، من اگه تو وضعیت تو بودم به حرف شوهرم گوش می کردمو عجله نمیکردم !!!! پس فردا اگه اتفاقی خدایی نکرده بیافته شوهرت میگه دیدی گفتم زوده و....! به این چزاهم فکر کن عزیزم؛ شاید خدا میخواد یه مدت صبر کنی و بعدا یه بچه ی ماه بهت هدیه کنه! توروخدا خوب فکراتو بکنو از روی احساسات تصمیم نگیر! درسته خدا روزی رسونه ولی شاید خدا دوست داشته باشه نی نیت تو شرایط بهتری به دنیا بیاد!! به هر حال امیدوارم دربهترین حالت طعم این بهشتو بچشی!!! به وبلاگ پسمل منم سر بزن خوشحال میشم
شبنم
پاسخ
من خیلی با شوهرم حرف زدم گفتم بالاخره ماباید بچه داشته باشیم حالا راضیه نیلوفر جون اگه حالا نیارم امکان داره وقتی چندسال دیگه تصمیم بگیریم مثل حالا که ۳ماهه قصد بارداری دارم طول میکشه خیلی ممنون که راهنماییم کردین من ازخدا خواستم هروقت صلاح دونست بهم بچه عطا کنه
پرتو
30 بهمن 92 16:39
تبریکککککککککککککککک میگم زودتر برو آز بده و بیا خوشحالمون کن دوستم ، هر چند صد در صد بارداری
شبنم
پاسخ
بی بی چک گذاشتم یه خط بود بعدش پری اومد خیلی ناراحتم ولی چه کنم خدا بهترصلاح مو میدونه
خانوم گل
18 اردیبهشت 93 2:13
سلام عزیزم منم مخمل طلا-نی نی سایت لینکت کردم گلم بهم سر بزن
شبنم
پاسخ
سلام خوشحالم یکی از دوستای نی نی سایت به وبلاگم اومده بازم بیا چشم منم سر میزن