زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

روزنزدیکی میکنم چون.......

1392/11/21 7:07
نویسنده : شبنم
217 بازدید
اشتراک گذاری

دلیلم اینه 

۱)برادرشوهرم که ۲۱سالشه خونمه وچون پدرش ازدواج مجدد کرده ازترس نامادریش اومده خونه من که کار کنه منم گفتم تا اخر فروردین بمون کارپیداکن الان۲ماهه خونمه وتوخونم تکون نمیخوره تامیره بیرون یه چرخی بزنه ماهم دست به کار میشیم خخخخخنیشخندخلاصه سریشه                                                        ۲)اتاق خابم مثل یخچاله واسه اون اتاق گازنکشیدن  وبه دلیل سرما نمیتونم نزدیکی کنمزباننمیدونم چرا اینجوریم تا پروزمون تموم میشه ببخشید دستشوییم میگیره واگه نرم مثانه ام دردمیگیره نمیدونم چیکارکنم ازقبل نزدیکی تابعدش ۴باردستشویی دارم کسی میتونه راهنماییم کنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آسمان
27 بهمن 92 13:42
دوست عزیزم امروز داشتم سایتهای مختلف را میخوندم که چشمم به این مطلب افتاد .سوره والعصر باعث صبر در انسان و حس آرامش میشود پس این سوره را حتماً بخونید
پرتو
29 بهمن 92 13:25
عزیزم فکر میکنم به خاطر اینکه وقت مناسب برای اقدام ندارین دچار استرس میشی و یکی از دلایل وجود استرس تکرر اداره و البته سرد بودن اون فضا هم ممکنه دلیلش باشه ، فکر کنم بهترین کار این باشه وقتی که برادر شوهرت کلا از خونتون رفت اقدام و با راحتی و فکر آسوده انجام بدین اینجوری تاثیرش برای بارداری بهتر هم هست
آجی مهدیه
29 بهمن 92 15:39
نگران نباش همین که توی اون شرایط استرس داشته باشی که آیا بشه یا نشه خوب نیست ایشالله خیلی زود خبر باردار شدنتو بشنویم . منم روزی که فهمیدم باردارم توی شوک بودم چون بخاطر گرفتاری همسری شاید ماهی یک یا دو بار نزدیکی داشتیم خواست خدا بود ایشالله تو هم زود مامان میشی عزیزم اینم میدونی که دعای خانمای باردار زود مستجاب میشه ؟؟!!!!
شبنم
پاسخ
سلام وااااااااااااای خیلی خیلی خوشحال شدم خوش به حال نی نیت که یه مامان هنرمند داره