زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

دومین ماه انتظار

1392/11/10 2:22
نویسنده : شبنم
156 بازدید
اشتراک گذاری

اامروز حدودای ساعت 5عصر اقدام واسه بارداری کردم نمیدونم شاید عجله کردم آخه 7پری هستم خدایاقربون مهربونیات میشه به منم سعادت مادرشدنوبدی؟؟؟؟؟ انشاالله همه منتظرهایی نی نی خدابهشون فرزندی الم وصالح عطاکنه. آمیینلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ن.
10 بهمن 92 2:51
مامان مهربون چرا انقدر نگرانی دیر نیست هیچوقت واسه مامان شدم دیر نیست شاید حکمتی باشه ایشالا هر چی هست خیر باشه فقط خدا روز و ساعت و وقت هر چیز رو میدونه
شبنم
پاسخ
سلام میدونم دست خداست میخوام مادرم رو زمان سال تحویل خوشحال کنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
10 بهمن 92 3:53
عزيزم انشالله دلت تو سال جديد شاد ميشه....
مامانی درسا
13 بهمن 92 1:41
انشاالله خداوند بهترین ها رو برات رقم میزنه شبنم جون ...... انشاالله خداوند آرزوتو برآورده میکنه و دل مامانتو شاد میکنی
شبنم
پاسخ
ممنونم عزیزم امین