زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

یکی از بدترین روزهای زندگیم

1392/10/22 7:20
نویسنده : شبنم
175 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب واسه نی نی اقدام کردیم امروز بعدش پهلودردشدیدی که از 

پشت دردش بیشتر بود شروع شد رفتم ازدکترسوال پرسیدم گفت همه آزمایشات خوب بودن حتمآسرماخوردی منم تمام روزه جمعه رو درد کشیدم شوشوهم 

گفت دیگه پول دکترنمیدم همشون همون قرص هاروبهت میدن منم رفتم یهوسوزشمم شروع شد دیگه ازبین کسی وبی پولی گریه میکردم 

وبه خدامیگفتم آخه قربونت برم وقتی میدونی ندارم چراعذابم میدی منو

بکش وراحتم کن دیگه اینقدر دردم زیادبودهرچی قرص تویخچال داشتیم

خوردم اما خوب نشدم نمیدونم این دکترهاواسه چی پول میگیرن 

تامیگی سوزش ادرار بقیه شو گوش نمیدن فوری مترونیدازول. سیفیکسیم. 

فنازوپریدین. وهزارکوفت مینویسن تا حالاتواین۲سال ونیم۱۰دکتر رفتم و

۱میلیونه که خرج کردم دیگه خسته شدم الانم خیلی درددارم  خدایااین درد

روبه دشمنم هم نده حالم خوب نیست کارهای خودنمم مونده بااین دردچطوربچه بیارم خدایاخودت کمکم کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی الینا
22 دی 92 12:33
سلام شبنم جونم خیلی ناراحت شدم ولی خدا بزرگه انشالاهم مشکل درامد شوهرت درست میشه هم یه نی نی خوشگل میاری توکل به خداداشته باش
باران
22 دی 92 14:04
سلام شبنم جون...چرا این طوری شدی؟یعنی به خاطر اقدام به بارداری این مشکل واست پیش اومد؟خیلی ناراحت شدم امیدوارم الان خوب شده باشی
شبنم
پاسخ
سلام ممنون به خاطرعفونت ادراریه هر۴۰روز شایدم کمترمیگیرم
بیتا
23 دی 92 2:13
سلام شبنم جون ، خوبی؟.... انشالا خدا هر چه زودتر به هممون نینی سالم بده تا از این همه درد و دوا و دکتر خلاص بشیم .... دوستم شاید این دردا نشونه خوبی باشه ..شاید داری مامان میشی ...
شبنم
پاسخ
سلام بیتاجون امین.نه اگه پستم رو خونده باشی گفتم۲سالو نیمه این دردو میکشم عادی شده واسم
آجی مهدیه
24 دی 92 11:00
سلام عزیزم اسم من مهدیه ست ، اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم ناراحت شدم از اینکه این درد سراغ تو هم اومده من 2 ماه پیش جراحی شدم ، هفته بعدش دردی شبیه درد تو اومد سراغم و وقتی رفتم دکتر ، دکتره خیلی قشنگ گفت آپاندیس داری ، موندم چجوری بهشون مدرک میدن؟؟؟؟!!! وقتی رفتم سونو و کشت ادرار متوجه شدیم یه عفونت ادراریه و مثل تو کلی قرص مترونیدازول خوردم تا خوب شد همین 5 شنبه ای بود که باز دردش اومد سراغم که خدا رو شکر با خوردن یه دونه قرص دردم برطرف شد حالا ایشالله دردت خوب میشه و خععععععععععععلی زود یه نی نی خومشل میاد توی بغلت
شبنم
پاسخ
سلام شما خیلی خیلی کدبانویی