زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

جواب ازمایش

1392/10/15 20:34
نویسنده : شبنم
181 بازدید
اشتراک گذاری

اول رفتم ازمایشگاه ج واب رو گرفتم  وزودرفتم پیش  دکتر اونجا پر بود اززنهای  حامله  یه لحظه دلم  گرفت اخه

همه یابامادرشون اومده بودن یا همسرشون یاخواهرشون اما من تک وتنها 

خیلی وایستادم بالاخره  نوبتم شد سلام دادم    ونشستم 

دکترم فلیپینیه اما فارسی    خوب حرف میرنه  گفت :پلاکت خونت خوبه.کم خونی نداری.بیماری واگیردارو

هپاتیتم نداری.کلیه هاتم سالمه  .گروه خونیتم Aمنفیه ادرارتم مشکل نداره  وگفت  جواب خوبه ومیتونی اقدام به بارداری کنی خندهخجالتاومدم بیرون خیلی خوشحال بودم وخداروشکر کردم.

بعدش   رفتم داروخانه وکیت  تخمک گذاری خریدم تا به امید خدا  دیگه اقدام کنمزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ارلا
15 دی 92 23:38
ااااااااااااااااااااااااااامیدواااااااااااااااااااااااااااااااااارم زود نی نی دار شی
شبنم
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان نقطه
18 دی 92 20:58
سلام دوست گلم.... انشالله زودی مامان میشی عزیزممممممممم بنا به دلایلی آدرس وبلاگ تغییر دادم... به خونه جدیدمون بیا سر بزن
شبنم
پاسخ
سلام گلم خیلی خوشحالم مامان شدی من هم امشب اولین اقدامم بود دعاکن تویه مامان خوبی دعات مستجاب میشه
سمیه
20 دی 92 23:14
خدا را شکر عزیزم که ازمایشت خوبه.انشاالله زود بیاد .
شبنم
پاسخ
ممنون عزیزم