زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

یلدا

1393/10/12 16:17
نویسنده : شبنم
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم میدونم دیر اومدم یلداتون مبارک  نفسم همش به خاطرشماس ازیه روز قبل یلدا بی بی گذاشتم ومثبت شد وای از خوشحالی نمیدونستم چیکارکنم فقط گریه میکردم شب یلدامون عالی بودفکرمیکردم سال بعد این شب کنارمونی اما بعداز چندروز بازشما قهر کردی ودل مامانی روشکستی باز پری خانوم اومد دیگه افسرده شدم تونت سرچ کردم فهمیدم امکان مشکل کروموزومی  اما با مشکل اقتصادی ما فعلا نمیتونم دکتربرم عزیزم خواهش میکنم کنارمون بمون عصبانیخاله مهسان خیلی به مالطف داره همش میاد آزمون خبر میگیره میبوسیمت خاله مهسان جونماچمژه

پسندها (1)

نظرات (16)

مهسان
12 دی 93 20:06
سلام شبنم جان خوبی عزیزم؟؟ای وای خیلی خوشحال شدم امیدتواز دست نده عزیزم خدابزرگه فذات بشم شبنم خیلی خانوومی
مهسان
12 دی 93 20:07
خوبی ازخودته خانومی..تولیاقتت بهتراز همه ی ایناس.. بخداخیلی خوشحال شدم اومدی بازم نگرانت بودم..
نسیم
13 دی 93 17:59
سلام عزیزم اوخی یک سال!!!! خیلی سخته میدونم
مهسان
14 دی 93 12:23
سلام خانومی..خوبی؟؟؟ اشکال نداره که دیربه دیرمیای..منم باگوشیم زیاد وصل میشم به نت. ازدیروزامتحانام پشت سرهم افتاده غقط درس میخونم‌. خوشبخت بشی شبنم جان
مهسان
14 دی 93 20:09
سلاااااااام به روی ماهت شبنم خانومی.. شب خوبی داشته باشی عزیزم
مهسان
16 دی 93 11:54
سلام چطوری عزیزم؟؟حالت خوبه؟؟
مهسان
21 دی 93 23:58
سلااام به روی ماهت عزیزم..حالت خوبه؟؟اومدم بهت شب بخیر بگم شبنم جان. مواظب خودت باش..بیادتم همیشه
montazer
23 دی 93 4:05
سلام شبنم جان خوبی عزیزم ؟ غصه نخور گلم ایشالا بزودی زود نی نی میاد پیشت بهت قول میدم خیلی زود حامله میشی ببخشید من انقدر دیر اومدم تازه دارم از برحه ی افسردگی بیرون میام حالم واقعا بد بود
مهسان
25 دی 93 21:45
سلام عزیزم شبنم جان حالت خوبه؟؟؟ شبت بخیر عزیزم
مهسان
27 دی 93 23:11
سلام شبنم خانومی.حالت خوبه؟؟همسریتون خوب هستن؟؟ چه خبر روزگار بر وفق مرادتون هست؟؟چه میکنین باسرنوشت؟؟خوش میگذره روزاتون؟؟ منم امتحانای دانشگام رو دادم اومدم خونه خودم تبریزم الان پیش همسرم..خداروشکر دلم براخونم وهمسرم خیلی تنگ شده بود..سلام برسون به همه.مواظب خودت باش گلم
مهسان
30 دی 93 9:55
سلام عزیزم. صبح زیبایت بخیر حالت خوبه؟؟همسری اینا خوبن؟ چه خبر عزیزم؟؟ هروقت اومدی پست جدید بزار از خودت ازاینکه روزگارت چطور میگذره.. دلم برات تنگ شده خواهری. مواظب خودت باش گلم
مهسان
5 بهمن 93 19:47
سلام شبنم جان حالت خوبه عزیزم؟ الهی من فدات بشم بخدا مث چشام از شمارت مراقبت میکنم ممنونم که بهم اعتماد کردی... الان بهت زنگ میزنم و از وایبر برات پیام میزارم
مهسان
5 بهمن 93 20:27
مراقب خودت باش خانومی
✿نسیم✿
8 بهمن 93 16:40
مباااااارکه عزیزم وووویییییی خیلی خوشحال شدم ایشالا خدا بخاد هیچی نمیشه
مهسان
12 بهمن 93 7:08
سلام صبح زیبایت بخیر شبنم جان..حالت خوبه؟؟هروقت تشریف اوردی وب خبرم کن ممنون گلم به کامنت هام هم جواب بده.. سلام برسون مواظب خودت باش خواهرجونم..بوس از چشمات
شبنم
پاسخ
سلام شرمنده دیر ج دادم زیاد وبلاگ نمیام واقعا عزیزم خیلی به من لطف داری نه گلم میتونی پیام بدی من توی گروه عضو هستم فکر میکنه از اون گروهی خیلی باهاش صحبت کردم تا اجازه داده وایبر واتس داشته باشم
مهسان
15 بهمن 93 10:31
عزیزم رمز ادامه مطلبم:مهسان