زندگی مازندگی ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرزودارم یه نی نی داشته باشم

حرفی بانفسم

1393/9/22 4:43
نویسنده : شبنم
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاره تن مامان. خوبی گلم تازگیا بابایی همش ازشماحرف میزنه. هرحرکتیم میکنم میگه اینجوری نکن نی نی تو دلته منم هرچندمیدونم نیست اما ازتح دلم لبخند میزنم وخوشحال میشم نفس مامان بیا که داره نفسم بندمیاد عاشقققققتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسان
29 آذر 93 12:02
سلام یلداتون پیشاپیش مبارک عزیزم...
شبنم
پاسخ
سلام یلدای شماهم مبارک. واقعا ازت ممنونم که بهم سرمیزنی خیلی خیلی ممنون
مهسان
29 آذر 93 16:20
سلام شبنم جان....
مهسان
29 آذر 93 16:22
همیشه بیاادتم عزیزم مواظب خودت باش
مهسان
29 آذر 93 16:22
یلدای خوب وشادی رو پیش همسریت داشته باشی عزیزم
مهسان
29 آذر 93 16:23
گاهی بغضم می گیرد از آدم ها از دوست داشتنی ها محبت ها نفرت ها از همه جز تو که گفتی از رگ گردن به من نزدیکی آن وقت رو به آسمان می ایستم و فریاد می زنم تنهایم تنهایم نگذار
مهسان
29 آذر 93 16:23
چشمااات خوشگل میبینه عزیزمی
مهسان
3 دی 93 19:35
سلام شبنم جان خوبی عزیزم؟ روزگار بر وقف مرادت هست؟
مهسان
3 دی 93 19:35
امیدوارم هر برفی که از آسمون میاد یه غم از دلت کم کنه، انقدر که دیگه هیچ غمی نداشته باشی... زمستان مبارک...
مهسان
3 دی 93 19:36
پاییز قدم زنان می رود انگار کسی برگ ها را از خیابان ها دزدیده پاییز قدم زنان می رود طعم زمستان می دهد لهجه ی روزهایم کسی نمی داند باغچه ی خانه ی ما در سوگ چه نشسته که اینگونه پژمرده کسی نمی داند طبقه سوم این ساختمان چرا راز آلود است کسی نمی داند پاییز قدم زنان می رود خاطرات من هیچ وقت نمی روند در کنج دلم می پوسند حالا دل من قبرستان خاطره هاست خاطره هایی که نیستند و هستند آدمهایی که هستند و نیستند من نمی فهمم ثبات خاطره ها را در جایی که هیچ ثبات ندارد من این تضاد را نمی فهمم نمی فهمم
مهسان
5 دی 93 15:25
ما یه معلم داشتیم خیلی بچه ها رو درک میکرد میگفت اشکال نداره درس نخونین جامعه حمال هم لازم داره تا جایی که میدونم اکثرا هم به حرفش گوش دادن
مهسان
5 دی 93 15:25
خوبی عزیزم؟
مهسان
6 دی 93 19:52
سلااام اجی جونم...شب بخیر خوبی؟ همسری خوب هستن؟